9 korisnih razloga zašto moraš imati Facebook stranicu za svoj biznis


1. Novi korisnici
Facebook ima preko 159 biliona korisnika na mesečnom nivou i broj korisnika svakodnevno raste. Zamisli samo koliko je to potncijalnih klijenata... Ako imaš web stranu za svoj biznis, definitivno ti je potrebna i facebook stranica jer web strana jednostavno više nije dovoljna. LJudi provode sate pretražujući Facebook tražeći stvari, usluge koje su im trenutno potrebne. Reklamiranje na Facebook-u ti pomaže da dođeš do ljudi koji nisu upoznati sa tvojim biznisom, da budeš raspoloživ i za komunikaciju sa stalnim klijentima, takođe. Zato je potrebno napraviti odgovarajuću poslovnu strategiju specijalno za vodjenje Facebook stranice, u zavisnosti od svakog biznisa pojedinačno.
2. Isplativost
Facebook je besplatna društvena mreža, ne postoji plaćanje registracije niti plaćanje članarine. Apsolutno ništa te ne košta da bi otvorio nalog, lični ili profil za svoj biznis. Međutim, postoji dosta dodataka koje možete platiti u cilju poboljšanja poslovnog profila. Reklamiranje na Facebook-u pospešuje posecenost tvoje FB stranice a samim tim i dovodi saobraćaj na web stranicu. Dok postavljaš i podešavaš biznis profil ne zaboravi da profilna slika mora biti odgovarajuća kao što je logo kompanije a za cover fotografiju možeš koristiti lokaciju ili slogan same kompanije.
3. Reklamiranje na Facebook-u

Reklamiranje na Facebook-u ogleda se u vidu plaćenih reklama koje se prikazuju određenim korisnicima, bilo da su već povezani sa tvojim biznisom ili su u pitanju novi korisnici. Kada je reč o reklamiranju na Facebook-u, jednostavno možeš odrediti budžet, kreirati željenu reklamu i pratiti rezultate. Ovaj vid reklamiranja predstavlja zaista povoljan način za predstavljanje određenim segmentiranim korisnicima. Odlična stvar je što se korisnici mogu segmentirati na osnovu lokacije, demografskim podatcima, interesovanjima, ponašanju i povezanosti sa drugim stranicama...
4. Dobar uvid u dešavanja na stranici
Sa biznis stranom možeš detaljno pratiti sva dešavanja na strani. Tkz. insights pruža informacije o tome kako su se korisnici povezali sa stranicom, možeš videti lajkove stranice, sve postove i kakve su rezultate postigli.. Korišćenjem insights imate odlično sredstvo da prilagode svoj Facebook marketinšku kampanju, gledajući koji poruka vaši klijenti najbolje reaguju i onda možeš prilagoditi kampanju za stvaranje sličnih poruka za maksimalan učinak.

5. Odanost brendu
Pored konverzije, ono što vlasnici kompanija žele svakako je odanost njihovom brendu, što znači da će kupci ponovo kupiti tvoje proizvode ili usluge i naravno kao svaki zadovoljan korisnik preporučiti te prijateljima. Koristeći Facebook biznis nalog, imaš moćan i fantastičan alat za kreiranje dobrih poslovnih odnosta sa stalnim i potencijalnim klijentima. Redovnim objavljivanjem postova, kupci će videti vaš brend u punom sjaju, prepoznaju stabilan biznis i stiču poverenje. Prilikom pretrage korisnici će pre izabrati nalog koji se redovno ažurira i održava u odnosu na druge konkurentske kompanije.
6. Angažovanje kupaca

Angažovanje kupaca je od neprocenjivog značaja za bilo koji vid marketinške kampanje. Bilo da se reklamira proizvod ili usluga, povratna informacija od korisnika od dragocenog je značaja. Zato je potrebno biznis nalog na Facebook-u prilagoditi svojim korisnicima, približiti im se i osloboditi ih da mogu slobodno da komentarišu, učestvuju, taguju, dele sadržaj ili pošalju privatnu poruku kompaniji.
8. Saobraćaj na sajtu
Trebalo bi 2-3 puta nedeljno postavljati linkove koji će da vode do tvog sajta. Šerovanje linkova na fejsbuku predstavlja super način da dovedeš saobraćaj na sam sajt, ali ipak mnoge kompanije rade to pogrešno. Neka cilj tvog biznis profila na Facebook-u bude deljenje relevantnog i interesantnog sadržaja. Svakako izbegavajte da potencirate samo prodaju. Puko postavljanje linkova sa ponudom koju nudiš često ima nisku stopu angažovanja
9. Mobile frendly - Optimizovan za mobilne telefone
Svi smo primetili da sve češće nam potrebne informacije najbrže saznajemo preko mobilnog telefona. Zato je potrebno, ukoliko već nije, sajt bude optimizovan za mobilne uređaje. Samim tim, korisnici koji te prate preko Facebook aplikacije, klikom na link sa tvog posta odlaze direktno na tvoj sajt. Ukoliko sajt nije optimizovan za mobilne uređaje, velika je verovatnoća da će potencijalni kupci odustati u samom startu...
10. Pratite konkurenciju

Kroz Facebook insights, imaš mogućnost da pratiš stranice koje su slične tvojoj. Pod "Pages to watch" možeš izabrati kompanije slične tvojoj i da pratiš lajkove stane, koliko često postavljaju objave, rezultate u osnosu na prošlu nedelju, kako su reagovali njihovi pratioci i slično...
Upoređivanje svojih poslovnih rezultata sa konkurencijom omogućava ti da unaprediš marketinšku kampanju i da iskoristiš ono što konkurencija ne radi, da budeš kreativan, zanimljiv i neponovljiv.
Ako ipak, trenutno ne koristiš društvene medije u svojoj marketinškoj kampanji a želiš da saznaš više informacija o prednostima svake platforme društvenih medija onda se ne ustručavaj da kontaktiraš direktno gde ćemo biti više nego voljni da pomognemo da se osmisli uspešna strategija za tvoj posao i vodjenje Facebook stranice .
Kreni odmah