Zašto je instagram dobar za tvoj biznis?

Šta je instagram i čemu on služi za tvoj posao?

Može ti se činiti da je instagram namenjen samo za određene vrste biznisa koji se predstavlju vizuelno, npr. Instagram za restoran, instagram za cvećaru, instagram za frizerski salon, instagram za kozmetičke proizvode, modne brendove...Međutim nije baš tako, instagram može biti i te kako veliki plus u tvom biznisu sve dok znaš šta treba da radiš!
Instagram je mobilna aplikacija i socijalna mreža namenjena instant fotografijama. Instagram je osnovan 2010. godine i po najnovijim informacijama broji preko 500 miliona korisnika. Za razliku od drugih društvenih mreža, Instagram je orjentisan isključivo na video i fotografiju, tako da korisnici mogu da postavljaju i edituju slike i video zapise.
Kako instagram funkcioniše?
Zato što je pre svega namenjen korišćenju sa mobilnog telefona potrebno je skinuti aplikaciju koja je besplatna bilo da je skidate sa Apple app store ili sa Google Play store. Znači možete je koristiti i za iPhone i ostale android i mobilne uređaje sa win platformom.

Zašto promovisati biznis na Instagramu?

*Promocija proizvoda
Objavljivanje fotografija robe ili usluge, specijalnih ponuda, aktuelnih i novih artikala na instagramu predstavlja brz i ekektan način da prenesete poruku krajnjem korisniku! Slika na mnogo upečatljiviji način približava kupcu pokazavši mu se u pravom, najboljem svetlu nego postavljanje linka. Zato fotografije moraju biti kvalitetne, profesionalno urađenje, originalne, kreativne i svaka sa porukom. Uzmimo primer vlasnika restorana, ambijent je po poslednjoj modi, osvežavajući, hrana na vrhunskom nivou, prijatno i ljubazno osoblje.. Instagram u ovom slučaju predstavlja idealnu priliku za unapređenje biznisa.
*Povezanost i komunikacija sa klijentima je veoma bitna
Način komunikacije sa klijentima je krucijalna stvar i pokazuje da nisi robot! Društvene mreže služe da budemo društveni i da se družimo online. Odgovaraj na pitanja i komentare, lajkuj statuse, fotografije, i dobićeš povratnu reakciju od ljudi, bitno je da vide da ih slušaš.
*Pokloni
Zašto ne bi nagradili kupce i one koji te prate stalno? Pokreni takmičenje! Budimo iskreni, ko ne voli da dobije poklon? Ako te korisnici prate, znači da vole tvoj brend i način rada. U našem primeru restorana i instagram profila za restoran, bilo bi super napraviti akciju i pobednika nagraditi - piće po izboru za dvoje... Bićete iznenađeni efektom!
*Pogled iza scene
Radoznalost je u ljudskoj prirodi od pamtiveka. Sa vremena na vreme dobro je postaviti fotografiju kako izgleda izrada tvog proizvoda, kakva je radna atmosfera, ko to tako dobro pravi sva ta ukusna jela... Svakako je cilj približiti se i stvoriti dobru komunikaciju punu poverenja.
*#hashtags je fenomenalan
Ohrabruj korisnike da koriste #hashtag kada postavljaju svoje slike zato što promovišu tvoj brend. Zadovoljan korisnik samo je dobra preporuka onim potencijalnim kupcima koji se možda još premišljaju jer iz nekog razloga nisu sigurni. Zamisli samo kako dobro izgleda kada zadovoljan kupac postavi sliku sa jelom iz tvog restorana uz #divnojelo #preukusno #obaveznoprobaj #najboljahrana #ukusno...