Toliko puta ste sigurno čuli od vlasnika malih preduzeća kako društvene mreže nisu za njihov posao, kako su više za neke druge kompanije, i kako je potrebno mnogo vremena i truda a oni sami nisu sigurni odakle bi počeli i na šta da se fokusiraju pa tako i pre nego što počnu - odustanu... Danas društvene mreže, uvode nov i menjaju način komunikacije između kupaca i prodavaca pa tako postaju ne zaobilazni socijalni medij koji svaka kompanija mora da održava.


-Druženje na društvenim mrežama je počelo prvenstveno u krugu porodice i prijatelja i kasnije, polako se širilo na kompanije. U današnjem svetu komunikacija, kupci pretražuju društvene mreže u cilju boljeg upoznavanja sa proizvođačem, trgovcem i želje da čuju druga iskustva i preporuke ljudi koji su već kupovali ili sarađivali sa tvojom kompanijom.

Društvene mreže predstavljaju jedan od najboljih načina na koji možeš dopreti do željene, ciljane publike. Najbolji način da ostvariš dinemičnu i interaktivnu komunikaciju sa korisnicima je baš putem društvenih mreža. Potrebno je odrediti strategiju i pridržavati se na putu do uspeha.

Jednom kada upoznaš svoju publiku, svoje pratioce, kad upoznaš njihova interesovanja, želje i očekivanja sve ide mnogo lakše. Što si precizniji to je bolje. Tačnost i preciznost omogućiće ti kreiranje jake strategije vezane za tvoje pratioce i fanove i omogućiće precizniju ciljanu grupu. Dođi do pravih ljudi u pravo vreme.

Vreme društvenih mreža je sada, to je mesto gde su tvoji klijenti, to je mesto gde moraš biti i ti!
I kad im dođeš ne plaši se da ih zagrliš, onako domaćinski!